8 dec. 2009

Interviu cu Lady Gaga



Cum reactionezi in conditii de stres?
Lady Gaga: "Am toate simptomele unei femei gravide. Am dureri de cap, sunt obosita, am vederea incetosata, uneori, in timpul unei sesiuni sunt foarte intensa cu (echipa sa de creatie) Haus."

Inainte sa devi cunoscuta, ai fost chelnerita. Cum te intelegeai cu clientii?
Lady Gaga: "Am fost foarte buna la asta. Intotdeauna mi-am primit sfaturi de mica. Intotdeauna mi-am putut purta tocuri la locul de munca! am spus povesti la toata lumea, si pentru clienti, la intalniri, am pastrat-romanta. Este ca un fel de performanta. "

Ce parere ai despre sexualitatea ta?
Lady Gaga: "Daca va referiti la albumul meu, nu toate piesele sunt sexuale, care a fost o problema la casa de discuri. M-am luptat de luni de zile, si am strigat la reuniuni. Ei nu cred ca fotografiile au fost suficient de comerciale ... Ultimul lucru de care are nevoie de o femeie tanara este o alta imagine a unui star pop sexy zvarcolit în nisip, acoperita in grasime. "

Care sunt planurile tale de viitor?
Lady Gaga: "In opt din zece ani, vreau sa am copii pentru tatal meu ca sa aibe nepoti. Şi vreau sa am un soţ care ma iubeste si sprijina, la fel incat oricine altcineva o face. Eu niciodata nu as lasa cariera mea pentru un om chiar acum, si eu niciodata nu voi urma un om in jurul lumii."
Sursa: Elle.com

Niciun comentariu: