20 oct. 2010

Schimbarea culorii parului? Vopsitul parului - noile tendinte

Schimbarea culorii parului? Vopsitul parului - noile tendinte
Te gandesti sa iti schimbi culoarea parului? Viata se schimba - daca vorbim de schimbarea anotimpurilor, schimbarea de iubit, sau doar plictiseala - scanteie de multe ori, o dorinta interioara de a merge de la o blonda luminoasa la o bruneta sofisticata, sau de la un saten la un cap rosu de foc, cum ar fi culoarea.
Schimbarea culorii parului? Vopsitul parului - noile tendinte
Saptamana trecuta am decis ca am nevoie pentru a-mi schimba culoarea blonda a parului la ceva mai intunecat, mai bogat, pentru a se potrivi cu sezonul si noile tendinte de machiaj. Fast-forward trei ore, iar eu sunt o bruneta cum e culoarea cenusei.
In cazul meu, o simpla schimbare, subtil ar putea ar fi facut un truc. Si daca esti blocat pe natural, ce culoare ti se va potrivi cel mai bine? Aproape tot timpul, culori calde, bogate si vibrante.
Schimbarea culorii parului? Vopsitul parului - noile tendinte


Niciun comentariu: