25 nov. 2010

Phishing - Nu Ministerul Finantelor fura bani!

Am ajuns acasa si cand mi-am verificat mailul, m-am trezit cu un email de la Ministerul Finantelor Publice cum ca imi ramburseaza o suma de bani, adica suma de 473,27 RON, dar trebuia sa intru pe un link unde sa imi introduc datele personale. Mi s-a parut sa fie ceva real dar am zis totusi sa intreb si sa ma informez in legatura cu adresa de email primita. Am gasit articole cum ca defapt este un SCAM - mai bine zis este Phishing, cineva doreste sa fure banii online. In NICI un caz sa nu puneti "botul" la aceste emailuri, decat daca nu doriti sa ramaneti fara nici un ban. Vezi AICI intregul email primit!

Dupa ultimele calcule ale activitatii dumneavoastra anuale am stabilit ca va sunt eligibile pentru primirea

unei rambursari a impozitului in conformitate cu sectiunea 501 (c).

Valoarea impozitului returnat este de 473,27 RON.

Va rugam sa ne trimiteti cererea de rambursare a impozitului si sa asteptati 6-9 zile pentru verificarea datelor introduse.

Pentru a accesa formularul de plata va rugam sa va completati datele aici :
Link ascuns
Aceasta notificare a fost trimisa de catre Ministerul Finantelor Publice , Biroul de plati pentru persoane fizice.

MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Serviciul de Comunicare si Relatii Publice
sef serviciu : Cristian Marin

Niciun comentariu: