21 iul. 2013

Tunsori cu breton pentru femei

Ca un accesoriu, bretonul este un aspect important cand vorbim despre tunsori pentru femei.
Poate ca multe femei neglijeaza sau nu isi doresc un breton. Altele nu concep sa se tunda fara a avea unul. Eu ma numar printre persoanele care iubesc bretonul. De-a lungul timpului am avut o gramada de tipuri(cam toate tipurile) cu toate ca nu am tinut neaparat de forma fetei mele, un lucru extrem de important.
Alege tunsori moderne pentru orice lungime de par, indiferent de varsta. Sunt impotriva celor care se tund in functie de varsta. Sau isi aleg lungimea tinand cont tot de asta.

Pentru o forma a fetei ovala, esti libera sa alegi orice model de breton. In schimb daca ai o fata rotunda( ca mine) alege un breton intr-o parte si o tunsoare in scari.

Daca ai o forma a fetei "inima" alege bretonul lung care sa acopere toata fruntea. Este unul dintre modelele mele preferate.

Breton lung, drept. Merge perfect cu un par lung sau mediu. Indiferent daca este tuns simplu sau in scari. Mie nu-mi place sa vad genul acesta de breton combinat cu par ondulat.


Bretonul filat. Genul acesta se potriveste unei forme a fetei patrata. Si merge in combinatie cu aproape toate lungimile de par. Am avut timp de un an genul acesta de breton si chiar nu mi-a fost greu sa-l intretin. Merge bine la tunsorile lungi sau la cele pixie.


Bretonul asimetric, potrivit in special la tunsorile medii si scurte. Bretonul acesta se poate coafa in foarte multe stiluri, asa ca se potriveste atat unui par drept, cat si unui par ondulat. L-am avut dar pentru o perioada scurta de timp, mi s-a parut ca nu prea pot sa-l coafez.

Arhicunoscutul breton intr-o parte. Este preferatul meu de vreo 2 ani incoace. Genul acesta de breton se potriveste cu ORICE fel de lungime de par. Merge excelent pe un par scurt, poate pune in valoare un par mediu sau lung. Il poti ondula sau pastra drept. Si se cam potriveste oricarei lungimi de par.

Ar mai fi bretonul in scari. Adica sa lasi portiuni mai lungi si mai scurte. Un fel de combinatie intre un breton drept si unul in scari. Sincer, nu l-am vazut decat in poze, nu am vazut femei care sa-l poarte pe strada. Desi arata oke, nu prea ar fi genul meu de alegere.

Daca esti nehotarata, intreba un stilist si vezi ce tip de tunsoare sau breton ti se potriveste.

Niciun comentariu: