10 iun. 2010

Garderoba de vara - Garderoba potrivita sezonului canicular, de vara

Garderoba de vara
Caldura a venit pe neasteptate dupa foarte multe zile ploioase si acum, in fiecare zi imi verifi garderoba de vara pentru a vedea cu ce m-as putea imbraca.
Deoarece este foarte cald, din garderoba de vara am ales sa port rochii putin mai lungi, de preferinta putin peste genunchi sau pana la pamant, deoarece si la servici si in oras ma simt mai lejera si nu imi e asa cald.
Nu uitati, garderoba de vara in culori inchise, este mai mult atrasa de soare si va va fi mai cald.
Eu va recomand mai multe tinute pentru garderoba de vara; click AICI pentru a le putea viziona!








Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna,
am dat de blogul tau si e placut sa-l citesti..
daca esti interesata de un link exchange, astept o reactie din partea ta la adresa schimbeschigabriela@gmail.com
voi reveni,
multumesc!